„…Muslimani se ne žele lako odreći sevaba i od svojih kožica, pa ih se sve više javlja koji ih poklanjaju Islamskoj zajednici, odnosno Medresi…“ Ovo je dio teksta posvećen Kurban Bajramu, a postavljen na sajtu Islamske zajednice Bar. Nažalost, barski Odbor islamske zajednice ove godine nije želio da se angažuje na prikupljanju kurbanskih kožica. „Ne isplati se“, kako kažu, pa su iz tog razloga i kožice prikupljene prošlog Kurban Bajrama morali da bace?! U tom smislu je na zgradi OIZ Bar postavljeno i pismeno obavještenje. Džematlijama je sugerisano da kožice od svojih kurbana ostave za lične potrebe ili ih zakopaju. I pored svega, prvog dana Kurban Bajrama , ispred Mehćeme (kako Barani nazivaju zgradu gdje se nalazi sjedište OIZ) je ostavljeno na desetine kurbanskih kožica.
Ovakav neodgovoran i neprimjeren odnos prema kurbanu, jer i koža je sastavni dio istog, srećom nemaju i ostali muslimani u Crnoj Gori. Muslimani iz džema’ata Nedakusi i ove godine skupljaju kurbanske kožice, usoljavaju ih i potom predaju firmi koja dolazi iz Bileće- BiH. Ista ta firma, po svemu sudeći, trebala je doći i u Ulcinj po kurbanske kožice. Muslimani iz Nedakusa, koji dobijeni novac ulažu za izgradnju džamije u svom džema’atu, kažu da znaju otići i do Korita, sela udaljenog oko 30 kilometara, po dvadesetak kurbanskih kožica čija otkupna cijena ne može da pokrije ni troškove goriva. Međutim, osvjedočili su se da pravilnim odnosom prema tom dijelu kurbana dobijaju mnogo veći bereket od Allaha dž.š.
Inače, u Baru se ovakav postupak, kada su u pitanju kurbanske kožice, ne dešava prvi put.
Nakon što smo saznali za prikupljanje kožica u drugim mjestima, pokušali smo da makar spasimo one ostavljene kod Mehćeme. Međutim, zakasnili smo jer su iste u međuvremenu završile u obližnjim kontejnerima!
Ali, ako se rukovodstvo barskog OIZ-a nije odgovorno postavilo u vezi gore navedenog, nije im manjkalo smisla za organizaciju dočeka gostiju iz Turske(?) u Omerbašića džamiji, gdje su za Bajram namaz pomoću konopaca improvizovali svojevrsnu „VIP ložu“!
„Rezervisanje mjesta u džamiji ne dolikuje muslimanu i propisano je da čovjek, kada uđe u džamiju, sjedne tamo gdje ima mjesta u saffu.“ (Fetve Stalne komisije: fetva br. 4446, 6 tom, str. 336)
22.10.2013.g./ 17.Zu-l-hidždže 1434.H.